Upozornění ze zákona

Upozornění ze zákona:

MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ

  1. Kupující, který je spotřebitelem, má podle § 20d a následujících Zákona o ochraně spotřebitele právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb (dále jen „Spotřebitelský spor“).
  2. Subjektem mimosoudního řešení Spotřebitelských sporů pro zboží nabízené Prodávajícím na Internetových stránkách, resp. Webovém rozhraní obchodu je Česká obchodní inspekce. Kontaktní údaje na ni jsou: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.
  3. Mimosoudní řešení Spotřebitelského sporu se zahajuje na návrh Kupujícího. Využitím mimosoudního řešení není dotčeno právo Kupujícího uplatnit své právo u soudu.
  4. Mimosoudní vyřizování stížností Kupujícího v souvislosti s Kupní smlouvou, nejde-li o Spotřebitelský spor, zajišťuje Prodávající prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v závěru těchto Obchodních podmínek. Informaci o vyřízení stížností Kupujícího zašle Prodávající na elektronickou adresu Kupujícího.